dilluns, 5 de juliol del 2010

Qui segueix a qui i amb què????

(Seguint a deomises amb la seva dinàmica)

Ben mirat aquesta dinàmica
em posa una mica histèrica
vull anar seguint un ordre
però hi ha gent que su passa pel folre.

Deuen ser coses de la virtualitat
que permet perfectament desdoblar-se
i això a vegades sense voler
fa que fem poemes en dualitat.

Visca però la creativitat,
l'explosió de la vena artística
l'afany de participar
en aquesta aventura gairebé mística.

Felicitats a tots!!!

7 comentaris:

  1. Laura em sap greu, res més lluny de la meva imaginació qeu passar-te al davant... Quan he publicat sobre la Dinàmica, llavors he vist el teu missatge. Ho sento.

    Una abraçada des del far.
    onatge

    ResponElimina
  2. Ei, cap problema! No és una queixa això del poema, és en clau d'humor. Perquè la veritat és que si que passa, que quan te n'adones ja hi ha un altre que s'ha colat, però no passa res. Només em feia gràcia fer-ne el poema. Tu endavant, no t'aturis, que ja saps, millor que ningú que les ones no paren d'anar i venir...

    ResponElimina
  3. Crec que els atropellaments són inevitables. Però, hi a regles que prohibeixin respondre dues persones un poema alhora?

    Espero que no, si no, jo sóc el primer a la garjola :P


    d.

    ResponElimina
  4. Ostres, em sap greu que m'hagueu malinterpretat. Només volia ser l'espelma del duo dinàmic. Jejeje!!
    Ara em veuré obligada a fer un altre poema de disculpes... au, va, demano clemència!!!

    ResponElimina
  5. Hi ha problema a fer un poema a deshora seguint el teu ara a un quart de vuit?

    ResponElimina
  6. Hi ha problema a fer un poema a deshora seguint el teu ara a un quart de vuit?

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons