dimecres, 2 de febrer del 2011

SE M'ENNUEGUEN... foto google imatges


2 – 2 -11
- seguint un vers de MON

Se m’ennueguen... els mots
al fer la catombella...

En un instant tot roda
fins que estabornit
quedo lliure del cercle.

Vocalitzo ara els ais i ois
quan el cul toca terra.
No m’he fet mal
i els crits surten lliures,
envanits de la proesa.

La vida en eix mon
és com una catombella.
en l'operandis circular
allargueu els ais! d'alegria
i no ens entretinguem en els ois!
que ningú voldria
..............
Nota.- Catombella = Corumbel·la
Segons el meu fill sols és diu en
el nostre poble. Ell n'estava orgullós
i els seus companys així batejaren
l'Esplai que ells conduien per la canalla
de la població en vacances d'estiu, en honor d'Ell




5 comentaris:

  1. Antón, estimat, et prenc el relleu.

    ResponElimina
  2. [seguiment extraoficial]

    Circumferències

    Caminar en cercle,
    Creient que, per alguna
    Part, puc trobar-te.
    Aquesta és la metzina
    Del desig quan t'enyoro.



    d.

    ResponElimina
  3. M'agrada el poema i L'aclariment! ja saps com m'agraden les paraules noves per a mi!

    ResponElimina
  4. Doncs aprendrem la nova paraula!! :-)

    I mirarem d'allargar els "ais" d'alegria, que és un molt bon consell :-)

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons