dimarts, 22 d’octubre del 2013

Darrera aquesta porta


Darrera aquesta porta visc, 
però no sé 
si en puc dir vida. 
Massa temps pensant tothora
com pagar allò que ja no tinc
que són el banc i els mals polítics 
qui em fan aquest gran neguit
mal viatge 
mala pensada 
qui va cometre el gran error
de votar uns partits esclaus
de pensaments de mà alçada 
Darrera aquesta porta visc
però sí que sé
que tinc una gran i bella dèria
un dia vam unir les mans 
i ara anirem fent via
cap a la llibertat.
..............................................................Elfreelang

2 comentaris:

  1. M'agrada molt aquest poema, amb errors i esperances... Gràcies per participar-hi i ser tant matinera!!!

    ResponElimina
  2. gràcies a tu! vaig aprofitar el moment res més....dilluns un altre oi?

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons