dimecres, 19 d’abril del 2017

Història d'una primavera de Josep Palau i Fabre

HISTÒRIA D’UNA PRIMAVERA


Desvetllament


Olor i color d’ambre
la cambra.
Desvetllen els records
i morts
que no puc  entendre
ni atendre.
Només  el teu cos,
tan clos
Procura  agonies
tan pies.
Desfes-me l’abraç
Oh braç.
La meva mà d’ombra
-pesombre-
cerca el somniar
llunyà,
entorn del teu ventre,
que centra.
Del mar  escabrós
dels dos,
sóc qui s’abraona,
sóc l’ona.
Tu fas de penyal:
fondal.
La més bella ofensa
comença,
contra  el defensor
 millor.

Olor  i color d’ambre
La cambra

J.Palau i Fabre








Avui m'ha donat per recitar aquest poema.
Moltíssimes gràcies a l'amic Barbollaire
que m'ha ajudat a adjuntar aquest arxiu de so al post.
A veure si a la pròxima me'n surto jo.  

5 comentaris:

  1. Òstres, Carme, que bé recites!!! Un aplaudiment.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, novesflors! Ho he tornat a intentar en el meu post de seguiment, ni que sigui per acabar d'aprendre com es fa.

      Elimina
  2. Quin luxe anar escoltant el poema en la teva veu al mateix temps que es llegeix el text.
    De la manera que el dius les rimes entren molt bé.

    ResponElimina
  3. Sempre va bé experimentar coses noves. Felicitats!

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons