diumenge, 15 de juny del 2014

M'alegren els mots


No sabeu pas com m'alegren els mots,

dels vostres versos amics que saben riure.
Aquells que em duien un dolç amor
i aquells dels mails de qui sap viure.

Els dels llibres, de les històries
i aquells que fan rumiar
i descobrir tantes coses
que a mi em sembla viatjar.

Els dels contes i somriures
i els dels nens bocabadats,
que en el cotxe biblioteca
els demanen a grapats.

Els de plàcides converses
d'aprendre  i de compartir
parlant de coses diverses
fins i tot de tu i de mi.

I la lluna grossa i vermella
quan surt per damunt del mar
i l'espurneig d'una estrella
que li fa l'ullet al costat.

13 comentaris:

  1. Els mots amics sempre alegren la vida!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre, per això es troben a faltar tant, quan s'acaben... Una abraçada plena de versos.

      Elimina
  2. Els mots amics són escrits per mans amigues.
    I llegint els teus mots escolto una veu amiga.

    Fita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les mans amigues, com les veus i com els mots, són necessaris per sobreviure. Gràcies Xavier, jo també escolto una veu amiga en el te comentari i en els teus posts.

      Elimina
  3. Un dia vaig llegir una frase-rodolí, que em va agradar molt, però no sé de qui és:
    El meu ofici és l'alegria,
    sigui de nit, sigui de dia...

    ResponElimina
  4. Ho acabo de mirar, és del poeta, Vicent Andrés Estellés...

    ResponElimina
  5. L'alegria entre els amics és un camí d'anada i tornada. Allò que et fa feliç m'alegra i la meva alegria et fa somriure l'ànima.

    ResponElimina
  6. Els mots són com els arbres florits,colors alegres de la vida.
    Precios definició dels mots.
    Una abraçada Carmen.

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons