dilluns, 9 de desembre del 2013

Setmana Joana Raspall

Estic segura que en Salvador Espriu, ens cedirà gustosament una altra de les seves setmanes, per fer-li el nostre petit homenatge la Joana Raspall. Aquesta setmana la dedicarem a ella  i escriurem poemes amb aquests dos versos tant bonics amb què comença  el seu.



Només amb un somriure
que em facis, tot passant,

ja m'omplo d'alegria
i veig el món més gran.
No em pesa la cartera;
si fas el pas lleuger,
no em quedaré endarrere,
ja t'aconseguiré.
.....................................................................................Joana Raspall

6 comentaris:

  1. Genial!!
    Dir tant amb tants pocs versos.
    Jo també m'hi poso.

    ResponElimina
  2. Jo també m'hi poso, en podríem fer tants... com tants somriures ens agrada que ens facin, tot passant...

    Un pel somriure del Jordi, una altre pels somriures de la Mònica... i així...

    ResponElimina
  3. Els somriures sempre ens donen alegria i ens alleugereixen el camí...

    ResponElimina
  4. Fins avui no havia entrat a aquest blog i no havia vist aquesta iniciativa. Moltes gràcies a tothom.

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons