dilluns, 1 d’octubre del 2012

MOT I PARAULA.- boli ràpit



1.- Mot i paraula
feren patxia, s’amistançaren.
Tancats per el cadenat de les lletres
entre parèntesi, prets , besant-se,
no volien punts ni comes,
ni dièresi ni guions...
El mot curtet i envanit,
la paraula cofoia i distesa
tancades dintre
esdevindrien miracle.
Ells dos sols donaren vida
a la idea primigènia...
Desprès quan paris
el beneplàcit del contacte
sorgiria la veu llegint
i mot i paraula serien ACTE D'AMOR
S’obriria el parèntesi...
Prosa o Poesia naixent a l’aire.

11 comentaris:

  1. Quina cal-ligrafia!!!
    M'has sorprès, com sempre, Anton!!!

    ResponElimina
  2. ara que ho he tornat a llegir, penso que havia d'haver posat ACTE D'AMOR.
    Quan escric els meus trenets, no penso en els meus descarrilaments mentals. Gràcies, Pilar per ser-hi.Anton.

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada tal cual, es molt maco.

    ResponElimina
  4. Sí, prosa o poesia, tot és benvingut.

    ResponElimina
  5. Obrim el parèntesi, doncs!

    Que preciós aquest final:

    S'obriria el parèntesi...
    Prosa o poesia naixent a l'aire. :D

    ResponElimina
  6. Anton, m'estrenaré en aqueses itineràncies seguint-te!
    Un plaer retrobar-te aquí!

    ResponElimina
  7. Anton, quin plaer retrobar-te, en aquest divertimento conjunt!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  8. Això si que es un poema Anton.
    Quantes coses encara per aprendre!.
    Intentaré obrir el parèntesi i que surti alguna cosa de bo.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. El meu parèntesi ha donat fruit. Anton, ole Tu!!

    ResponElimina
  10. Amor i poesia també casen molt bé Anton.

    ResponElimina
  11. Tres lletres dins d'un parèntesi...
    Un poema d'amor!

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons