divendres, 11 de novembre del 2011

Proposta blanca (Haikús nadalencs!)



L'altre dia vaig veure un anunci a Tv dels congelats la Sirena i ja anunciaven llagostins per Nadal. Déu meu, falta poc més d'un mes i mig. Com passa el temps. Avui ha sigut un dia amb un número màgic (11-11-11) i he pensat que la cosa nadalenca també té moltes coses màgiques i que és una època que convida a escriure molts versos. He pensat que estaria bé fer una nova ronda de versos itinerants.


Data d'inici de la nova ronda: 01/12/2011

Data final: pels volts de Nadal

Versos curts com per exemple...


Haikús Nadalencs!

Ja sé que encara falten molts dies però se m'ha ocorregut ara mateix i he pensat que durant tot el mes de novembre tots els poetes i les poetes itinerants d'aquest espai podríen dir-hi la seva i entretots pensar una proposta original pels volts de Nadal. Que us sembla? Us animeu?







18 comentaris:

  1. I tant que si!
    I ara que arribarà el fred, jo em continúo preguntant...ets incombustible? :)
    Genial la teva empenta, i malgrat el fred, compta amb mi!

    ResponElimina
  2. Ostres, Gabriel, havia pensat que eres la Carme.
    Ja em sembla bé la proposta, creu-me, però també penso que tot i que tinguem accés a aquest blog de les itineràncies, abans de fer qualsevol proposta, hauriem de tenir en compte l'administradora del mateix.
    No et sembla?

    ResponElimina
  3. Moment...a veure: mocador, bufanda, moc verd, refredat, caramells, perellons, santoral, coll alt, bafos... sí, estic preparada!

    ResponElimina
  4. Ei, ei, ei... incombustible, incombustible... Us he de dir que aquesta proposta no és meva. I que no sóc tan incombustible com us penseu. La proposta és del Gabriel...

    Jo, sincerament, no tenia previst dedicar-me a organitzar res aquest novembre i desembre perquè estaré per altres coses. Si voleu fer-ho, endavant. Jo no dic pas que no pengi algun Haikú si em surt, però dedicar-me a controlar les invitacions, enviar-les, vigilar si tothom les té... seguir-vos, llegir-vos i comentar-vos... com faig habitualment, això no ho podré fer.

    No sé si els que participeu amb total llibertat, quan voleu i els cops que voleu, els que llegiu o no llegiu, segons el temps i segons si us ve de gust o no, tot el que escriuen els altres, sou conscients de la dedicació que representa. Molta. Potser no caldria que ho fes, però ho faig. Jo sempre em pregunto, per què escriure tant, si només escrivim i no ens llegim? Jo penso que escrivim per compartir. Sé que hi ha molta gent que llegiu, ho sé i també sé que hi ha gent que no. Com que jo us llegeixo, ho sé.

    Em sap greu, però és així. No seré aquí, almenys, de manera tan constant com sempre hi sóc. Aquí teniu el blog, a la vostra disposició, segur que funcionarà.

    Ja aviso des d'aquí que els que no tinguin invitació d'altres cops, s'hauran d'esperar a la propera roda.

    ResponElimina
  5. Vosaltres veieu els comentaris bé? Jo els veig escrits ben estranys. Al mail els llegeixo bé i aquí fatal!

    ResponElimina
  6. Hola Carme potser m'hi apunto depèn de l'angoixa de la feina, entenc bé la feinada que suposa controlar i tenir cura de tot plegat, el Gabriel ha fet una bona proposta ...no ho sé però algun haiku penjaré...per cert ara és un bloc supermodern aquestes itineràncies però no m'acabo d'aclarir...si que es veuen els comentaris, almenys jo les veig...

    ResponElimina
  7. Elfreelang,
    jo no dubto que en Gabriel hagi fet una bona proposta; ho és i n'estic del tot d'acord. El que jo apuntava és que no acabo d'entendre que la proposta l'hagi fer de manera unilateral sense tenir en compte a la Carme, que és -en definitiva- l'administradora del blog. D'un blog generós i participatiu. Tan com és fàcil tenir-ho en compte, sabent que ella mai tanca portes.
    I com diria algú...algú havia de dir-ho!

    ResponElimina
  8. Teniu absolutament tota la raó. La Carme és una persona fantàstica i molt generosa i com administradora d'aquest espai tenia previst enviar-li un correu.Eeiii, Carme, mil excuses...vaja, he penjat primer el post i després he previst enviar el missatge.
    Bé, tot plegat és simplement una proposta i qui li vingui de gust estaria bé penjar alguna coseta nostra el mes que ve en aquest espai.
    Tot i que només he participat un cop en les itineràncies us he anat seguint via google reader. La veritat no sé que passa però a vegades tinc problemes per entrar la pàgina, se'm demana una configuració amb altres navegadors i acabo accedint a la pàgina a través del navegador de sempre.
    ***************
    Tens tota la raó en el que comentes. No sempre tot el que s'escriu es llegeix. Però bé, es fa el que es pot com vol bé dius. I si escrivim és també per compartir.
    Evidentment tot plegat comporta molta feina i valoro molt molt tota la dedicació.Simplement és una proposta. Potser només és una proposta improvitzada. Però a vegades les coses improvitzades i espontànees també poden sortir bé, oi?

    ResponElimina
  9. Bé, potser ens caldria comentar-nos una mica més, tens tota la raó!!! per sort mai és un mar robat, potser perquè la Carme és constant i sempre té alguna cosa agradable a dir-nos. Sortirà bé sense que ella "controli" el bloc?
    La ideia és fantàstica, com un calendari de l'advent poètic. Carme, tu ets l'administradora i és important que estiguis convençuda de deixar-lo obert per als nostres poemes blancs...

    ResponElimina
  10. M'agrada experimentar i inventar-me la vida. Aquest cop participaré només. Com si no fos administradora. Amb algun haikú de tant en tant... sense preocupar-me de res més, qui sap, potser li trobo el gust! :)

    Endavant, Gabriel, endavant Cèlia i tots els que us hi apunteu!

    ResponElimina
  11. osti, quin merder per entrar aquí, no sabia ni com posar-m'hi! Només em passa a mi, o aquesta versió d'itineràncies és un altre món? No l'entenc, SOS!

    Vaja, si arriba el comentari, jo m'apunto! Això si em deixa entrar, és clar...

    ResponElimina
  12. Zel, només és la façana, el funcionament de dins és tot igual que sempre...

    ResponElimina
  13. Una mica tard, però m'apunto! Faltaria més...

    ResponElimina
  14. Jo també procuraré participar ... però vaig de feina fins.... (i una mica més enllà)

    Gabriel, gràcies per la iniciativa i, a la mestressa del tros, gràcies per cedir-ho...

    Sou una canya!
    ;¬)***

    ResponElimina
  15. Haikús? Això és japonès, oi? Es menja cru?
    Vaig a mirar la recepta...

    ResponElimina

Google analytics

IBSN: Internet Blog Serial Number 14-01-1952-02

Llicència Creative Commons